Posted in Հայոց լեզու

Վահան Տերյան՝ ՀՐԱԺԵՇՏ

Դու գնում ես՝ չգիտեմ ուր,
Լուռ ու տխուր,
Հեզ գունատվող աստղի նըման։

Ես գնում եմ տրտում-մենակ,
Անժամանակ
Ծաղկից ընկած թերթի նըման։

Դու գնում ես՝ չգիտեմ ուր,
Սրտակըտուր
Լացըդ պահած իմ հայացքից։

Ես գնում եմ լուռ անտրտում,
Բայց իմ սրտում
Ցավ է անվերջ, մահո՜ւ կսկիծ…

Posted in Հայոց լեզու, Uncategorized

Հայոց լեզու

1. Տեքստը փոխադրի՛ր յոթ-ութ նախադասությամբ:
Առյուծը քնած էր: Մի մուկ եկավ ու բարձրացավ նրա մարմնին, սկսեց վազվզել նրա վրայով:
Առյուծը զարթնեց ու բռնեց նրան:
Հենց այն է, ուզում էր խժռել, մուկը խնդրեց.
-Բա՛ց թող ինձ, ես քո լավության տակից դուրս կգամ:
Առյուծը քահ-քահ ծիծաղեց, թե մո՞ւկը պիտի իրեն լավություն անի: Բայց մկան ինքնավստահությունը դուր եկավ, ու նրան բաց թողեց: Բայց այնպես պատահեց, որ մուկն իսկապես հատուցեց առյուծին՝ նրա կյանքը փրկելով:
Ամենահզորներն էլ կարող են փորձանքի հանդիպել: Մի օր առյուծն ընկավ որսորդների ճանկը: Նրանք առյուծին պարանով կապկպեցին ծառին: Առյուծը ցավից ու վիրավորանքից մռնչում էր: Նրա զարհուրելի ձայնն ամբողջ անտառը բռնել էր, բայց ո՞վ կմոտենար. բոլոր գազանները թաքնվել էին: Առյուծի ձայնն ընկավ մկան ականջը: Մուկը վազելով եկավ, կրծեց պարանն ու ազատեց նրան: Երբ արդեն հեռու էին մարդկանցից, մուկն ասաց.
-Այն ժամանակ ծիծաղեցիր ինձ վրա և չհավատացիր ինձ, հիմա իմացի՛ր, որ մուկն էլ կարող է երախտահատույց լինել:
Առյուծը քնած էր, մուկը եկավ, բարձրացավ նրա վրա և սկսեց վազվզել նրա վրայով: Առյուծը զարթնեց և բռնեց նրան: Ուզում էր մկանը ուտել, բայց մուկը խնդրեց.
-Բաց թող և ես քո լավության տակից դուրս կգամ:
Առյուծը ծիծաղեց, թե արդյո՞ք մուկը կարող է իրեն լավություն անի, բայց մկան ինքնավստահությունը իրեն դուր եկավ և նրան բաց թողեց: Բայց մուկն իսկապես առյուծին հատուցեց իր կյանքն փրկելով:Մուկը կրծեց պարանը որով որսորդները առյուծին կապել էին ծառից:

2. Տեքստը համառոտի՛ր՝  դարձնելով այն կարճ (3-4 նախադասությունից կազմված)  
հաղորդում՝ ստեղծված նոր սարքի մասին:  Տրված և ստացված տեքստերը համեմատի՛ր:

Մարդիկ ուզում են իրենց կյանքը հեշտացնել ու հետաքրքիր դարձնել: Նրանք անընդհատ մտածում են՝ ինչպե՛ս անեն, որ իրենց անհրաժեշտ իրերը միշտ իրենց մոտ լինեն: Եվ քանի գնում, անհրաժեշտ առարկաների ցանկն ավելանում է: Ճապոնական մի ֆիրմա սկսել է գրպանի հեռուստացույց արտադրել: Տեսնո՞ւմ եք, թե ուր է հասել մարդու պահանջը: Նոր սարքն ընդամենը երեք հարյուր հիսուն գրամ է կշռում: Այսինքն՝ երկու խնձորն ավելի ծանր կարող է լինել, քան այդ հեռուստացույցը: Դա շատ փոքր մարտկոցների օգնությամբ ինը ժամ անընդմեջ կարող է աշխատել: Հարմար է, չէ՞, գրպանում այդպիսի առարկա ունենալը. էլ ոչ շտապել է պետք ու ոչ էլ հուզվել: Որտեղ էլ լինես, սիրած ֆիլմը կամ հետաքրքիր հաղորդումը կդիտես:
Համառոտած տարբերակ
Ճապոնական մի ֆիրմա սկսել է գրպանի հեռուստացույց արտադրել: Նոր սարքն ընդամենը երեք հարյուր հիսուն գրամ է կշռում:

Իմ համառոտած գրածում բովանդակությունն է։
3․ Ըստ տրված կաղապարների՝  կազմի՛ր բարդ նախադասություններ:
Թեկուզ ես պատրաստված էի, այնուամենայնիվ չհամարձակվեցի գնալ այնտեղ:
Թեպետ անսիրտ է, սակայն խելացի է:
Չնայած որ չէի կարող , բայց ներեցի նրան:
Թեև գիտեմ, որ վտանգավոր է, բայց միևույն է ուզում եմ անել:
Այնուամենայնիվ ես որոշեցի անել այդ բանը։
Սակայն այս շաբաթ ես հիվանդ էի։
Բայց ես սովորել եմ, ինչու էք ցածր գնահատական դնում։
Բայց և այնպես ցուրտ էր, որ չէինք կարողանում դպրոցից դուրս գալ։

Posted in անգլերեն

What does a success mean

In my opinion, success is not when you are given some expensive gifts, but when you have a purpose or a dream, you achieve it on your own. Everyone has their own goal or dream, they are different and in order for the dream to come true, you have to go with it to make it come true. To make a dream come true, you must have a goal, a strong will, and the ability not to lose hope․ Everyone can dream, but only the strong realize the dream. There are cases when people are disappointed halfway to achieving the dream, thinking that it is pointless to stay with it while the dream was very close. There is a kind of people for whom the dream remains a dream and there is a kind of people who are full of hope, faith, optimism and who are never afraid of any obstacles and regardless of the problems they bring in life, they go after their goal and finally reach it . So the implication is that any dream in life can come true if you want to make an effort, run with the goal without fear, because life is a struggle, and the goal is the meaning of living.

Posted in Աշխարհագրություն

Աշխարհագրություն՝ Վառելիքաէներգետիկ արդյունաբերություն

Դասի հղումը 

  • Քարտեզի վրա նշել նավթ, գազ և ածուխ արդյունահանող առաջատար երկրները:
sbcwbdcodw
  • Ի՞նչ դեր ունի վառելիքաէներգետիկ արդյունաբերությունը տնտեսության զարգացման գործում:

Այն շատ մեծ դեր ունի, որովհետր արդեն կան նորագույն տեխնոլոգիաներ, որոնք աշխատում են էներգիայով։ Վառելիքը դե շատ կարևոր է, որովհետև վառելիքը պետք է տնտեսության բոլոր ճյուղերի մեջ։

  • Որո՞նք են վառելիքաէներգետիկ արդյունաբերության զարգացման նախադրյալները:

Նախադրյալներն են վառելիքի մեծ պաշարները և ՋԷԿ, ՋրԷԿ, ԱԷԿ-ի կառուցումները։