Posted in Հայոց լեզու

Հայոց լեզու

Տնային աշխատանք

Ներկայացնել փետրվար ամսվա ընթացքում գրադարանում կարդացած գրքերի հաշվետվություն: 

Ընտրել աշխատանքներից մեկը, կատարել.

1.Գրի՛ր շարադրություն վերնագրերից մեկով

  • Միտք, որի շուրջ սկսեցի խորհել
  • Մարդիկ, որոնք ինձ դուր են գալիս
  • Մի անգամ
  • Ո՞ր գրքում կուզենայի ապրել
  • Գույնը մարդու կյանքում
  • Անսահման, անվերջ…
  • Առաջարկեք ձեր նախընտրած վերնագիրը

    Մարդիկ, որոնք ինձ դուր են գալիս
    Մարդիկ լինում են տարբեր թե լավը և թե վատը։ Իհարկե ցանկացած մարդու դուր են գալիս լավ մարդիկ և նրանք վատ մարդկանց հետ աշխատում են շփում չունենալ։ Բայց չէ, որ այդպես պետք չէ անել, որովհետև վատ մարդիկ այդ վերաբերմունքից ավելի վատն են դառնում։ Ես փորձում եմ շփվելու միջոցով փոխել մարդկանց վատից դեպի լավը, ինչպես նաև աշխատում եմ ես չփոխվեմ դեպի վատը։ Կան նաև շատ վատ բնավորություն ունեցող մարդիկ։ Ես կարծում եմ, որ այդ մարդկանց պետք ասել անընդհատ, իրենց վատ բնավորության մասին, որ նա նեղվի և աշխատի իր բնավորության վրա, կարող է դա սխալ մեթոդ է, բայց ես այդպես եմ կարծում։ Այսքանը։

Մարդկության ներկան և ապագան
Նայելով ներկային ես տեսնում եմ շատ բաներ, թե ինչպես են մարդիկ իրար հանդեպ սառել, ինչպես է կյանքում ամեն ինչ հեշտացել և այլն։ Մարդիկ իրար հանդեպ սառել են հեռախոսների և այլ այդպիսի բաների պատճառով։ Դուք ինձ կհարցնեք ինչ վատ բան կա նրա մեջ, որ կյանքում ամեն ինչ հեշտացել է, ասեմ մարդիկ այլևս ջանք չեն ներ դնում ինչ-որ բանի մեջ, կամ հասնում են իրենց նպատակին ինչ-որ մեկի վրա հույս դնելով։ Ես իհարկե չեմ կարող իմանալ ապագան ես կարող եմ ընդհամենը ստեղծել սեփական կարծիք։ Իմ կարծիքով, եթե այս տեմպերով շարունակվի մարդկությունը կվերանա, որովհետև հիմա մարդիկ չեն մտածում իրենց ապագայի մասին, մտածում են, որ իրենց փոխարեն ուրիշը կբարելավի իրենց ապագան, բայց չէ, որ դա այդպես չէ։ Մենք այսօր պետք է կառուցենք մեր ապագան։




2. Թարգմանել որևէ նյութ՝ 1234

Летучий голландец Корабль-призрак, который вечно бороздит морские просторы, не имея возможности пристать к берегу. Встреча с «голландцем» у моряков всегда считалась плохим предзнаменованием. По легенде, корабль голландского капитана Ван дер Декена попал в сильный шторм у мыса Доброй Надежды. Штурман предложил переждать непогоду в бухте, но капитан застрелил его и поклялся, что никто из команды не сойдёт на берег, пока они не обогнут мыс — даже если на это потребуется вечность. Тем самым голландец навлёк на себя проклятье и будет скитаться по морским просторам до второго пришествия. Где искать встречи? Английский король Георг V видел «голландца» вблизи Сиднея. Другие очевидцы описывают встречи с призраком у Мыса Доброй Надежды, у побережья Род-Айленда (США), в Южной части Атлантики и даже у берегов Сардинии в Средиземном море.

Источник Билетик Аэро:
https://www.biletik.aero/handbook/blog/samye-interesnye-legendy-mira/